Contemporary issues in marketing

GBADAMOSI, AYANTUNJI (Autor) Edição em Inglês
    Contemporary issues in marketing_0
    Contemporary issues in marketing
    • Detalhes do artigo
    • Garanties
    • Acessórios incluídos
    • Vendido pela Fnac  46,79 €
    • 1 novo desde 47,96 €  
    • 51,99 €
      46,79 €

      Encomenda ao editor, entrega em 1 a 2 semanas

      Recebe numa morada a partir de 2,50 €

      Em loja

      Levantamento gratuito

      Ver disponibilidade em loja

      Ver todas as opções e detalhes de entrega
    • Satisfeito
      ou reembolsado
    • SPV Fnac
      7 dias por semana
    • Devoluções
      gratuitas em loja
    • Pagamentos
      Seguros
    • Levantamento
      gratuito em loja

    1 oferta especial Contemporary issues in marketing

    • Vantagem Aderente: 10% Desconto imediato
    10% desconto imediato em livros
    O Cartão Fnac dá-te 10% desconto imediato sobre o preço de editor, não acumulável com outras promoções.

    Resumo Contemporary issues in marketing

    As the landscape of marketing knowledge changes, contemporary buyers, be it individuals or organisations are now more informed, more demanding and crave value co-creation with marketers. This, coupled with technological and socio-cultural changes, provides robust evidence that the old perspectives, assumptions, and practices of marketing are no longer satisfactory.

    Contemporary Issues in Marketing is a comprehensive, up-to-date, and cutting edge resource that presents a coherent understanding of topical issues in marketing. Bringing together theory and practitioners’ perspectives, it firmly addresses the prevailing challenges in the marketing world. Using vignettes on topics such as technology, ethics and practitioner viewpoints, this book explores the paradigm shift in marketing and developments in thoughts throughout the discipline.

    Características detalhadasContemporary issues in marketing

    CARACTERÍSTICAS DO EBOOK

    QUE FORMATO PARA O MEU EBOOK?

    OUTRAS OBRAS de GBADAMOSI, AYANTUNJI

    OPINIÕES DOS NOSSOS CLIENTES Contemporary issues in marketing

    Condições de Utilização

    Ver também