Grow

Jim Stengel (Autor) How Ideals Power Growth and Profit at the World's 50 Greatest Companies Edição em Inglês
    Grow_0
    Grow
    • Resumo
    • Detalhes do artigo
    • Garanties
    • Acessórios incluídos
    • Editor Virgin Books

      Ver todas as características

    • Great businesses naturally have many things in common: superbly designed products and services, knockout customer experiences, sustained excellence at execution, outstanding talent and teamwork, and great leadership. But there's also something else, an X factor that keeps renewing and strengthening great businesses through good times and bad.
      Based on almost ten years of empirical research involving 50,000 companies, Jim Stengel, former director of marketing at Procter & Gamble, shows how the world's 50 best...
      Ver mais

    • Vendido pela Fnac  14,39 €
    • 3 novos desde 17,74 €  
    • 17,99 € 14,39 €

      Apenas 2 em stock

      Recebe numa morada a partir de 2,50 €

      Em loja

      Levantamento gratuito

      Ver disponibilidade em loja

      Ver todas as opções e detalhes de entrega
    • Satisfeito
      ou reembolsado
    • SPV Fnac
      7 dias por semana
    • Devoluções
      gratuitas em loja
    • Pagamentos
      Seguros
    • Levantamento
      gratuito em loja

    1 oferta especial Grow

    • PROMOÇÃO 72H CHRONO FNAC
    72H CHRONO FNAC: Desde 20% desconto imediato em Todos os Livros, incluindo Novidades.
    Promoção Exclusiva Online, válida de 9 a 11 de dezembro 2019.
    Aplicável nos artigos assinalados e vendidos pela Fnac.pt (exclui Marketplace, artigos Operação Nariz Vermelho e eBooks).
    'Iniciativa promocional nos termos do regime jurídico do preço fixo do livro', conforme imposto pela alínea b) do n.º 2 do artigo 14.º da Lei do Preço Fixo do Livro.
    Limitado ao stock existente, não acumulável com outras promoções nem com os 10% desconto imediato em livros para aderentes Cartão Fnac.
    Portes Grátis para encomendas de valor igual ou superior a 15€ (exclui Marketplace), válido para entregas em Portugal Continental em 1 dia útil ou levantamento nas lojas FNAC.

    Descrição Grow

    Great businesses naturally have many things in common: superbly designed products and services, knockout customer experiences, sustained excellence at execution, outstanding talent and teamwork, and great leadership. But there's also something else, an X factor that keeps renewing and strengthening great businesses through good times and bad.
    Based on almost ten years of empirical research involving 50,000 companies, Jim Stengel, former director of marketing at Procter & Gamble, shows how the world's 50 best businesses - as diverse as Apple, Red Bull, Pampers and Petrobras - have a cause and effect relationship between financial performance and their ability to connect with fundamental human emotions, hopes, values and greater purposes.
    In this, the next big idea book, Stengel deftly blends timeless truths about human behaviour and values into an action framework, to show us how by embracing what he describes as 'brand ideals', the world's best businesses can achieve incredible growth and drastically improve their performance.

    Características detalhadasGrow

    • Autor Jim Stengel
    • Editor Virgin Books
    • EAN 978-0753540664
    • ISBN 9780753540664
    • Dimensões 13,5 x 21,5 cm
    • Nº Páginas 336
    • Encadernação Paperback

    OUTRAS OBRAS de Jim Stengel

    Ver também