Mobile Marketing

How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising Lançado em fevereiro de 2017 (ePub) em Inglês
    • Mobile Marketing_0
    Mobile Marketing

    Venda o seu Mobile Marketing com apenas alguns cliques,
    em fnac.pt

    1. Vende o teu produto
    2. Um cliente compra o teu produto
    3. Envia o teu produto
    4. Recebe o pagamento
    Passar para conta Pro!
    • Detalhes do artigo
    • Garanties
    • Acessórios incluídos
    • 21,51 €
    • Satisfeito
      ou reembolsado
    • SPV Fnac
      7 dias por semana
    • Devoluções
      gratuitas em loja
    • Pagamentos
      Seguros
    • Levantamento
      gratuito em loja

    Resumo Mobile marketing

    Mobile Marketing is a clear, practical guide to harnessing the mobile consumer and tackling the rising challenges of divided user attention across multiple screens at the same time. It demystifies the vast spectrum of tools and techniques now available and explains how to optimize these dynamics into an innovative and effective mobile marketing strategy. Now that website search rankings take into account mobile optimization, no serious marketer can do without a thorough understanding of mobile.

    The first edition of Mobile Marketing won the Judge's Choice Award in Social Media at the Small Business Trend's 2014 Book Awards. This fully revised 2nd edition includes straightforward explanations on mobile optimized content, app development, social media and proximity based marketing. It has also expanded to include two brand new chapters on mobile and email and on location-based devices, plus cutting-edge updates on advances in wearable technology, mobile payments, virtual reality and strategies for the changing user journey. Integrated with tactical checklists, easy application frameworks and powerful case study insights such as Heineken, WordPress, MailChimp, Nike Training Club (NTC), Google Play and Moz, it provides a full overview from service provision and technology integration to content strategy, ready to capture fast-moving consumers on the go. Online resources include a digital marketing instructors manual, supporting lecture slides, example exam and self-test questions, and a content calendar template.

    Características detalhadasMobile marketing

    CARACTERÍSTICAS DO EBOOK

    • Formato ePub
    • Editor Kogan Page
    • Data de lançamento fevereiro 2017
    • EAN 9780749479800
    QUE FORMATO PARA O MEU EBOOK?

    OUTRAS OBRAS de ROWLES, DANIEL

    Ver também

      Vais ser redirecionado para fora da fnac.pt

      Ao clicar em "download" vais ser redireccionado para o site kobo.com onde poderás fazer download do título selecionado utilizando os dados de acesso da tua conta Fnac. Caso não tenhas uma conta Fnac, terás de criar uma conta em Kobo.com para usufruíres de todas as funcionalidades e vantagens Kobo.

      Atenção Ocorreu um erro, por favor, tenta novamente mais tarde.