Pay Attention!

How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback Lançado em maio de 2016 (ePub) em Inglês
    • Pay Attention!_0
    Pay Attention!

    Venda o seu Pay Attention! com apenas alguns cliques,
    em fnac.pt

    1. Vende o teu produto
    2. Um cliente compra o teu produto
    3. Envia o teu produto
    4. Recebe o pagamento
    Passar para conta Pro!
    • Resumo
    • Detalhes do artigo
    • Garanties
    • Acessórios incluídos
    • Data de lançamento maio 2016
      Editor Wiley
      Formato ePub

      Ver todas as características

    • Make customer feedback work for your business.Customers are speaking loud and clear through a miriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service.Pay Attention! paves the way. Your company wins when you... Ver mais

    • 16,99 €

      Download imediato

      Descarrega já o teu ebook aqui ou através da aplicação Kobo by Fnac

      Kobo

      Kobo by Fnac

      Milhares de livros disponíveis para download

      Descobrir
    • Satisfeito
      ou reembolsado
    • SPV Fnac
      7 dias por semana
    • Devoluções
      gratuitas em loja
    • Pagamentos
      Seguros
    • Levantamento
      gratuito em loja

    Adere ao formato digital: Pay Attention!

    KOBO by Fnac

    Experimenta o Kobo by Fnac

    O mesmo conforto de leitura que um livro em papel e com uma autonomia de leitura até 30 dias. Com o seu ecrã tátil e tamanho de letra adaptável, é intuitivo e fácil de usar e permite-te levar contigo para qualquer lado até 1.000 livros.

    Descobrir

    Resumo Pay Attention!

    Make customer feedback work for your business.

    Customers are speaking loud and clear through a miriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service.

    Pay Attention! paves the way. Your company wins when you:

    • Understand Customer Expectations
    • Embrace and implement The RATER Factors
    • Define who you are and what you offer
    • Become E.T.D.B.W. (Easy To Do Business With)
    • Connect with your audience in all mediums
    • React appropriately and respond immediately to customer feedback
    • Recover sincerely when things go wrong

    All you need is to Pay Attention!

    Características detalhadasPay Attention!

    • Editor Wiley
    • Data de lançamento maio 2016
    • EAN 978-0470627426
    • ISBN 9780470627426

    CARACTERÍSTICAS DO EBOOK

    • Formato ePub
    • Editor Wiley
    • Data de lançamento maio 2016
    • EAN 9780470627426
    QUE FORMATO PARA O MEU EBOOK?