Econometrics and Data Analysis for Developing Countries - Paperback - 1997
Chandan Mukherjee,etc., Howard White,Wuyts, Mark (Institute of Social Studies, Netherlands)
Estado :
Segunda-mão: Muito bom estado
Estados : Segunda-mão: Muito bom estado
Capa, contra-capa, cantos e páginas interiores poderão apresentar pequenos defeitos estéticos.
Vendido por
País de expedição : França
Comentários do vendedor
Antigo livro de biblioteca. Sujidade na borda. Edição 1997. Ammareal doa até 15% do valor líquido deste artigo para instituições de caridade.
Resumo
Getting accurate data on less developed countries has created great problems for studying these areas. Yet until recently students of development economics have relied on standard econometrics texts, which assume a Western context. This text intends to address this problem.
Year of publication: 1997
Pagination: 520 pages, Illustrations
Format: Paperback
Serie: Priorities for Development Economics
Year of publication: 1997
Pagination: 520 pages, Illustrations
Format: Paperback
Serie: Priorities for Development Economics
Outras ofertas
Econometrics and Data Analysis for Developing Countries -...
Resumo
Getting accurate data on less developed countries has created great problems for studying these areas. Yet until recently students of development economics have relied on standard econometrics texts, which assume a Western context. This text intends to address this problem.
Year of publication: 1997
Pagination: 520 pages, Illustrations
Format: Paperback
Serie: Priorities for Development Economics
Year of publication: 1997
Pagination: 520 pages, Illustrations
Format: Paperback
Serie: Priorities for Development Economics
Publicidade
Avaliações dos nossos clientes
Econometrics and Data Analysis for Developing Countries - Paperback - 1997
Sê o primeiro a dar
a tua opinião sobre este produto
Características
- Editora
-
Taylor & Francis Ltd
- Dimensão
-
233 x 158 x 28
- Peso
-
816
- Tema
-
Econometrics|Development economics
- Origem
-
United Kingdom
- EAN
-
9780415094009
Publicidade
Publicidade